حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

وبلاگ حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان

حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

وبلاگ حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان

حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

این وبلاگ متعلق به حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان میباشد. @$

استادی که بنای کلاس خود را با دیدار از خانواده شهدا و سرکشی از خانواده ایتام گذاشته است.

به همت استادی از جنس جبهه و جنگ، دانشجویان کارشناسی گروه مدیریت امور فرهنگی مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی چندیست که کلاس خود را در حضور خانواده شهدا و یا ایتام تشکیل میدهند.


به گزارش پایگاه خبری شهید قریب: جمعی از دانشجویان کارشناسی رشته امور فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساعت کلاسی خود را بجای نشستن در کلاس درس قوانین و مقررات درحوزه فرهنگ، به ندای استاد لبیک گفته و به دیدار از خانواده ایتام شتافتند.


استاد هاشمی پور درباره بازدید از خانواده ایتام میگوید: دانشجویان رشته مدیریت امور فرهنگی باید خط شکن حوزه فرهنگ باشند، و این امر امکان پذیر نمیباشد تا وقتی که خود دانشجویان مشکلات فرهنگی جامعه را لمس کنند.

 

همچنان ایشان افزود: بنای این امر را نهاده ایم به امید آنکه بتوانیم با یک تیم قوی از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ به جنگ با مشکلات فرهنگی برویم.

 

جاوید هاشمی پور اشاره نمودند: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا نیز امری واجب است.

همچنان که مقام معظم رهبری میفرمایند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، دانشجویان با دیدار از خانواده شهدا میتوانند از شهدا درس اخلاق بگیرند و روحیه جهادی خود را زنده نگه دارند.

در آخر ایشان ضمن آرزوی سلامتی برای امام عصر(عج) و مقام رهبری ، موفقیت روز افزون دانشجویان را از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/ @$

نظرات  (۱)

سلام
استاد هاشمی خداقوت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی