حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

وبلاگ حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان

حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

وبلاگ حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان

حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس

این وبلاگ متعلق به حوزه بسیج دانشجویی شهدای خلیج فارس دانشگاه جامع علمی-کاربردی استان هرمزگان میباشد. @$

نامه دبیر کانون طرح ولایت به همسنگران

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۲۳ ق.ظ

نامه دبیر کانون طرح ولایت به همسنگران

دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان هرمزگان در نامه ای خطاب به همسنگران نوشت:

امروز در این هیاهوی مسائل سیاسی حواسمان به ایمانمان باشد و بدانیم که دشمن بیشتر از هر چیز از ایمان و بصیرت ما بیم دارد.

نامه دبیر کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان هرمزگان خطاب به همسنگران:


 

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که خداوند متعال عنایت فرموده و ما امت رسولش(ص) در دنیا اقتداری بی نظیر را به دست آورده ایم حیف است که به برخی نکات توجه نداشته باشیم.

امروز که همه جا صحبت از مسائل هسته ای،توافق و قرار داد است بر حسب نیاز بد نیست چند کلامی را باشما همسنگران خودم ، که البته اگر ماهم در برابر شما دانشجویان طرح ولایتی رزمنده محسوب شویم، درمیان بگذارم و نکاتی را یاد آور شوم.

این نامه را خطاب به شما دانش آموختگان دوره های طرح ولایت و به کلام رهبری افسران جوان جنگ نرم مینویسم چون در خط مقدم جبهه جنگ نرم قرار دارید.

امروز میهن اسلامیمان ایران اقتداری را نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا دارد، که برخی از بردن نام کشورمان بیم دارند.

بی شک این اقتدار از وجود رهبر جهان اسلام امام خامنه ای نائب حضرت ولی عصر(عج) است که همیشه با بصیرت و بیدار،از جامعه اسلامی محافظت فرموده اند. و برخی از کشور ها نیز علاوه بر حساب بردن از رهبر جامعه اسلام، از پیشرفت های علمی ،تکنولوژی و سلاح های جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

ما که خود را آگاهتر از بقیه اقشار میدانیم توجه داشته باشیم که دشمنان کور دل اسلام تنها از تکنولوژی اتمی و هسته ای و مستقل شدن و بی نیازی ما نمی هراسند، بلکه آنها بیشتر از سلاح ایمان و بصیرت جوانان و دانشجویان این مرز و بوم بیم دارند.

امروز اگر در مسائل هسته ای توافقاتی صورت میگیرد و اگر از توانایی ما در پیشرفت هسته ای میکاهند، به یاد داشته باشیم که دشمن بیشتر از هرچیز از ایمان و بصیرت ما بیم دارد. که اگر این چنین نبود و با دین اسلام مشکل نداشتند امروز در سوریه،عراق،یمن،بحرین و… خواهران و برادران شیعه ما را این چنین وحشیانه و بی رحمانه به خاک و خون نمی کشیدند.

پس وقت آن رسیده که بیشتر از هر زمان با گوش به فرمان بودنولی فقیه و رهبرمان به بصیرت خود بیفزاییم و برای افزایش و تقویت ایمان خود و دیگران، حتی بیرون از مرز ها به مباحثه و نشر فرایض اسلام ناب محمدی(ص) بپردازیم. و روز به روز در زمینه نشر اسلام کوشا تر باشیم، تا ان شاالله علاوه بر زمینه سازی ظهور حجتش مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام باشد.

/برادر کوچکتان سید علیرضا بخشی/

انتهای پیام/ @$

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی